DISSECCIÓ DE RONYONS DE CORDER A 3R D'ESO



El laboratori de ciències va tancar per vacances de Nadal. Però abans, l’alumnat de 3r d’ESO va aprofitar l’última setmana de classe per realitzar una dissecció d’un ronyó. Per parelles, van dur un ronyó de xai o porc, el van disseccionar amb tisores i pinces i van observar els teixits, les diferents parts i la seva relació amb el funcionament d’un ronyó i de tot l’aparell excretor.
Com va dir Confuci: “M’ho van explicar i ho vaig oblidar; ho vaig veure i ho vaig entendre; ho vaig fer i ho vaig aprendre”. Com diuen les alumnes i els alumnes: “Ens ho passem bé i aprenem”.
Ací us mostrem alguns vídeos que l’alumnat ha preparat sobre la dissecció del ronyó. Val la pena veure’ls i comprovar com són capaços d’ensenyar la feina feta i el que han aprés amb les seves fotografies, una mica de música i el seu toc personal.

Els tres grups de 3r d’ESO van demanar continuar amb les disseccions a la tornada de les vacances. Així que us anirem penjant algunes fotos o treballs conforme els anem fent. De moment, ací teniu l’àlbum de fotos de la dissecció del ronyó de xai.  




Més fotos aquí.




















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CURS 2022/2023

Fira de Ciències Maig 2023